Kategorier
övrigt

första inlägg.

jag skapade denna blogg, för någon natt sen. När jag hade svårt att sova för värmen. Dock har jag inte den minsta aning ,vad jag hade tänkt använda denna till. Den är mer som sagt impulsift skapad. Också väldigt enkelt designad i och med det. Men hade kanske vore något att skriva av sig lite här vid sömnsvårligheter, eller när man bara är raslös.

Min fråga är nu till folk, som läser detta, som känner mig eller inte har en aning vem jag är. Vad skulle ni villa att jag skriver om, lite tips!?  vad tycker man om att läsa om ? vad vill just du läsa?  🙂

puss och kram jessica ❤

Ett svar på ”första inlägg.”

Jag skulle vilja läsa om hur du får inspiration ifrån mig och om alla tokigheter vi är med om. ;p Haha xD
Det jag skulle tycka vore intressant att läsa om från dig är lite kvälls filosoferingar samt också hur dina tankar går kring att anordna och ha fester. 😀

Gillad av 1 person

Lämna en kommentar